Arquivo Municipal
O Arquivo municipal é a oficina que actúa como depósito onde se conservan ordenadamente documentos, escriturase expedientes pertencentes e relacionados co Concello coa finalidade de ser utilizados para a xestión administrativa, a información, a cultura e a investigación e para conservar a memoria histórica do noso municipio. Tódolos cidadáns e cidadás teñen dereito de acceso ó Arquivo municipal, mediante a solicitude da oportuna consulta.
SOLICITUDE DE ACCESO | |||
PRESENCIAL |
|
||
![]() |
![]() |
||
FONDOS DO ARQUIVO | |||
![]() |
HORARIO | De luns a vernes de 9:00 a 13:30 horas (Cita previa) |
Servizos
- Información oral e escrita
- Préstamo ás oficinas do Concello
- Consulta en sala, con capacidade para 6 persoas
- Asesoramento sobre a historia e a evolución do Concello
Procedemento de acceso
O acceso ós documentos que se conservan no arquivo é un servicio gratuíto e libre, sen embargo existen documentos de consulta reservada para os titulares e os cidadáns que acrediten un interese lexítimo e directo. No Regulamento do Arquivo Municipal especifícase qué documentos están clasificados de acceso libre ou de acceso restrinxido.
Para acceder ós documentos é necesario presentar unha solicitude no Rexistro Xeral onde se expoñerá o motivo da consulta e se describirá o documento ou a información que se precisa.
Os documentos atópanse clasificados en catro grandes seccións: goberno, Administración, Servicios e Facenda. entre as series documentais que se conservan podemos destacar polo seu volume e polo seu interese para a cidadanía as seguintes:
- Actas de Pleno desde 1843-1970
- Expedientes de obras desde 1843-2000
- Padróns e censos de habitantes desde 1843-1991
- Expedientes de apertura de industrias desde 1843-2000
- Expedientes de eleccións desde 1843-1995
- Expedientes de quintas desde 1843-1986
- Orzamentos municipais desde 1843-1985
- Rexistro Civil 1841-1870