GAL / ESP

Horario: 9:00 a 14:00

Contacta

QUEIXAS E SUXESTIÓNS


  • O procedemento "Reclamacións, Queixas e Suxestións" ten por obxecto articular o dereito da veciñanza a formular suxestións, expor queixas ou presentar reclamacións ante a Entidade Local.

 

A quen está dirixido

  • Calquera persoa física ou xurídica que desexe presentar unha suxestión, queixa ou reclamación.

 

Como facelo

  • Preferentemente de forma telemática a través do botón “Tramitar”. Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro da Entidade Local, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

 

Por internet

Presencialmente

Prema no botón Tramitar por Internet e siga os pasos que se lle indican.              Prema no botón para descargar o formulario e siga os pasos que se lle indican.
TRAMITAR descargar

 

Documentación requerida

  • Solicitude de reclamacións, queixas e suxestións.
  • Variable en función do documento anexado polo interesado. Anexo libre; admítese calquera documentación que reforce a reclamación, queixa ou suxestión presentada.

 

Normativa aplicable