GAL | ESP

Horario: 9:00 a 14:00 | Contacta

 

Solicitude de certficado de nacemento presencial ou por correo postal


Trámite aberto todo o ano

  • O certificado de matrimonio é o documento expedido polo Rexistro Civil que proba a existencia do matrimonio, así como a data e lugar en que se contrae.

     

    Tamén poderán expedirse certificacións electrónicas de matrimonio con selo electrónico da Dirección Xeral de Seguridade Xurídica e Fe Pública a partir dos datos contidos na base central de datos das persoas rexistradas nos rexistros civís. Esta certificación serve para acreditar os datos contidos nos asentos rexistrais informatizados e dixitalizados da base central de datos que se practicaron a partir do 1 de xaneiro de 1950 nos rexistros civís municipais ou no Rexistro Civil Central. Non poderán expedirse certificacións por este procedemento cando os asentos practicásense antes de 1950 ou se realizaron nun rexistro civil delegado (xulgados de paz) ou nun rexistro consular.

 

A quen está dirixido

  • Pode solicitalo calquera interesado, pero só facilitarase en determinados supostos. O interese en coñecer os asentos dos rexistros civís presúmese na persoa que solicita o certificado, con todo, non se dará publicidade sen autorización especial nos seguintes casos:

     

    Da filiación adoptiva (deixando a salvo a inscrición practicada #de acordo con as instrucións da DGRN do 15 de febreiro de 1999 e 1 de xullo de 2004) ou descoñecida.

    Da discapacidade e as medidas de apoio.

    Dos cambios de apelidos autorizados nos supostos de violencia de xénero ou cando a urxencia da situación requiriuno.

    Da rectificación do sexo.
    Das causas de privación ou suspensión da patria potestade.

    Do matrimonio secreto.


    Como facelo

    • ​De forma presencial, ​no rexistro civil no que conste inscrito o matrimonio.

  • Tramitación electrónica

    Prema no botón Tramitar por Internet e siga os pasos que se lle indican.             
    NO HABILITADO

    Presencialmente

    Prema no botón para descargar o formulario e siga os pasos que se lle indican.
    descargar

Documentación requerida

Solicitude presencial:

DNI da persoa que solicite a certificado
Identificación dos nomes e apelidos dos contraentes e lugar e data de celebración do matrimonio.

 

Por correo ordinario:

​Formulario dispoñible nesta web, debidamente cumprimentado, indicando claramente o nome e a dirección postal á que se haxa de remitir o certificado. É aconsellable indicar un teléfono de contacto por se houbese que aclarar algún dato.​

 

Información adicional

* A certificación poderase recoller ao día seguinte a partir das 12:00 horas.


Procedementos e servizos relacionados